تجاری سازی تحقیق با تأکید بر حوزه علوم انسانی

80,000ریال

معرفی کوتاه: کتاب حاضر، به تجاری‌سازی تحقیق می‌پردازد که مؤلف آن ابتدا چالش‌های فراروی تجاری‌سازی علوم انسانی را شناسایی می‌کند و سپس این موضوع را که تا چه حد قوانین و زیرساخت‌های قانونی به‌منظور تجاری‌سازی تحقیقات در کشور ما وجود دارد، مورد بررسی قرار داده و با استفاده از یافته‌ها، مدلی برای زیرساخت‌های لازم جهت تجاری‌سازی تحقیقات علوم انسانی ارائه می‌دهد. این کتاب سعی دارد به این پرسش بپردازد که چرا به رغم تغییر در نگاه اقتصادی به تحقیقات و حرکت سایر علوم در جهت تجاری سازی، تحقیقات علوم انسانی در این جهت کمتر رشد کرده است. این کتاب در پنج فصل تدوین‌شده است که در فصل اول به کلیات و این‌که چرا تجاری‌سازی تحقیقات علوم انسانی لازم است، می‌پردازد. در فصل دوم ادبیات نظری و پیشینه پژوهش‌های تجاری‌سازی به صورتی کلی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در فصل سوم این کتاب نیز سبک تمامی کارهای پژوهشی، روش‌شناسی و روش پژوهی است. در فصول بعدی داده‌های به‌دست‌آمده، تجزیه‌وتحلیل شده و به بحث و بررسی در مورد یافته‌ها پرداخته شده است.

توضیحات


تجاری سازی تحقیق با تأکید بر حوزه علوم انسانی
مولف: بختیار محمود پور
ناشر: موزه علوم و فناوری جمهوری اسلامی ایران
تعداد صفحه: ۱۹۲
قطع: وزیری
نوع جلد: شومیز
تاریخ نشر: ۱۳۹۳
نوبت چاپ: اول
محل نشر: تهران
زبان کتاب: فارسی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تجاری سازی تحقیق با تأکید بر حوزه علوم انسانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *